niedziela, 18 listopada 2012

CIERPKO-PIKANTNA



" NIE WIEM JUŻ NA CO SOBIE ZASŁUŻYŁEM,
JESTEM POTĘŻNY I SILNY NA SWÓJ SPOSÓB,
CZASEM BEZWZGLĘDNY
NAWET DLA SIEBIE.

NAJWAŻNIEJSZY JEST INSTYNKT
 PÓŹNIEJ DOPIERO PRZYCHODZĄ MYŚLI
CZASEM TAK PÓŹNO, ŻE WYDAJĄ SIĘ ŚMIESZNE
HAHAHA- CHOĆ ŚMIECH TEN RACZEJ GORZKI JEST

STAŁEM SIĘ TAK WIELKI, ŻE PRZESTAŁEM BYĆ WIDZIALNY
 JESTEM JAK TŁO OGROMNEGO OBRAZU
GDZIE JESTEM?
 WSZĘDZIE I NIGDZIE JESTEM

TO DZIWNE
TAK ŚMIERĆ WYGLĄDA..."

Fragment wiersza Marcina Różyckiego " Cierpko-pikantna" z tomiku ILUZJONISTA





2 komentarze:

  1. Piękna i potrzebna strona o Prawdziwym Artyście,taki pomnik wciąż żywej pamięci o Nim.Bardzo zależy mi na nabyciu tomików P.Marcina,czy są jakieś szanse i możliwości?
    Marysia
    marysie210@onet.pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczywiście, że tak. W tej chwili dostępny jest ostatni tomik Marcina "Pan Śmierć". Napiszę wszystko w mailu. Pozdrawiam i witam

      Usuń

dziękuję za każde słowo, zaś anonimowe osoby chętne do pozostawienia tu słowa proszę o podpis