wtorek, 6 listopada 2012

Film w Lublinie

No i doczekaliśmy się. Film o Marcinie będzie emitowany także w Lublinie. Te informację znalazłam na stronie Fb  dotyczącej filmu " La La La La...." Jednak zanim to opublikowałam na Stronie Marcina na Fb, dzięki życzliwości jednej dobrej duszy, wiadomość ta została sprawdzona. Kino Bajka potwierdza, że

15 LISTOPADA O GODZINIE 19.15 ODBĘDZIE SIĘ SEANS FILMU O MARCINIE RÓŻYCKIM.

Nie wiadomo czy będą kolejne seanse, bo pracownik kina nic o tym nie wie. W repertuar na dzień dzisiejszy wpisany jest tylko ten seans. Jak będzie potem? okaże się. Przecież to nie zależy od kina tylko od chęci producentów.
Z tego co wiem kolejne miasta też będą miały swoją premierę i każdy będzie mógł zobaczyć.

1 komentarz:

  1. Ja bardzo osobiście... mam nadzieję, że Pani mi wybaczy....Miałam okazję być na premierze filmu o Panu Marcinie. Ale nie o filmie będę pisała... Tego dnia od rana czułam się szczególnie, bardzo skupiona, spokojna, miałam wrażenie, że wieczorem zdarzy się coś wyjątkowego. Potem godzinna podróż do Lublina. Nie wiem dlaczego, ale czułam się jakbym jechała na koncert Pana Marcina, na spotkanie z Jego piosenkami, muzyką. Nie wiem, skąd takie naiwne przekonanie, że to nie będzie zwykła premiera filmu, ale szczególnie osobiste przeżycie.Byłam bardzo smutna, nie słuchałam słów, które padały ze sceny przed filmem i po jego zakończeniu. Myślałam o tym, że na scenę nie wyjdzie ta Najważniejsza Osoba....To był moment, w którym zdałam sobie sprawę, że "mój" Artysta odszedł....
    Iwona R.

    OdpowiedzUsuń

dziękuję za każde słowo, zaś anonimowe osoby chętne do pozostawienia tu słowa proszę o podpis